I morgon smäller det...

Heeeeej !!!
 
Ja nu är dessa mysiga två veckors ledighet över ...har försökt ladda mentalt över att jag ska börja NYA jobbet imorgon.
Jag är såå nervös men ändå taggad. Har undrat varför jag gör så här mot mig själv....men jag har ju själv valt att byta jobb?¿!¡
Ähh det kommer nog bli kanon ! 
 
 
Ja när man varit ledig nu så har vi passat på att fräschat till badrummet lite. Grönt är inte så najs (i badrum) om ni frågar mig....
 
Före...
 
 
Efter..
Ja man ser inte färgerna så bra på bilderna men både golv o väggar var gröna🤢 Men nu är det vitt! 
 
Ni får inte tro att vi är super nöjda , men det funkar så länge innan stora renoveringen ! 
 
Ja nu ska jag BARA njuta av dagen som är kvar o invänta väckarklockan...har vänt på dygnet helt dessa veckor...vaknar ca 10 varje dag så imorgon lär man vara trötter 😴
 
Men kram på er
//Malin