Jaha...😬

Hej
 
Ja sĂ„ var denna helg strax över...halvsitter i soffan o har sĂ„ ont av min visdomstand igen...tycker att den blir mer o mer nu...borstar med special tanbordte dĂ€r och har special munskölj ( vill eJ anv i onödan dĂ„ de gör att TĂ€nderna blir missfĂ€rgade 🙄😞) sĂ„ den anv jag BARA i nödlĂ€ge. Som idag dĂ„ jag inte vill gĂ„ in pĂ„
detlajder ..men ont har jag!! SÅÅÅÅ nĂ„n tandlĂ€kare som vill ta
bort min tand (hojta till)!!som varit sĂ„ ivĂ€gen i sĂ„Ă„Ă„ mĂ„nga Ă„r nu ( min tandlĂ€kare vill ej ta bort den... dĂ„ jag gjort en stor röntgen som kosta ca1000kr o dĂ„ vĂ€xer tandfan sĂ„Ă„Ă„Ă„Ă„ fint rakt upp ..sĂ„ de vill ej dra bort denâ˜čïžđŸ†˜)!!!! Vafan...men nĂ€r man ej har problem ..sĂ„ förstĂ„r man inte vad smĂ€rta kan stĂ€lla till med.....
 
 
 
 
 
Men nog snackat om det.   Ska njuta av kvÀllen med mitt hjÀrta
innan jag ska njuta av sista arbetsdagarna med mina favorit kollegor och har ca 20 arbetsdagar kvar o konstigt nog sĂ„ har jag ingen Ă„ngest denna gĂ„ngđŸ˜œđŸ‘ŠđŸŒ
Jag lÀngtar sÄ mkt till det nya !  Ett helt nytt kapitel o lÀmnar det ....andra bakom mig!!!!!!!
 
Har haft en fin helg med ett dop och lite annat fix som jag inte kan 
avslöja Ă€n...fööööör ..ni fĂ„r se sen nĂ€r det Ă€r klart😉
 
Kram
//Malin 
Â