Nya livet

Hej
 
Ja idag började det nya livet!
Ut med all slags socker och kollisar. 
Bara naturliga råvaror osv. (Skrämmande att se hur mkt socker osv det är i allt man köpt..)!
Jag har pajat min mage efter de år jag gått på diet och nu ska jag testa detta ..återkommer sen o berättar hur der går. 
Jag har rådfrågat några och tro mig så har jag googlat sönder och läst på som attan !!! Både för och nackdelar. Och hoppas verkligen att min mage ska få känns lugn! 
 
Så efter jobbet idag åkte vi hem och bakade!!
Först testade vi två snabba varianter av "micro bröd" som innehåller "mandelmjöl , ägg , smör och salt" Godare än de ser ut!!
 
Väldigt gott och en räddare i nöden om man blir hungrig 😉
 
Sen blev det fröknäcke med flingsalt!
 
😻
Super gott!!
 
Det blev två stora plåtar sådana ✔️
 
Sen bakade vi "ostplätt" skulle egentligen vara små plättar men vi gjorde en stor och delade den sen✔️
 
 
 
 
 
 Innehåller "philadelphiaost, ägg , fiberhusk & lite linfrön på "! Funkade bra den med!
 
 Sen håller vi på med vår egna "müsli" med "coccosflingor , solroskärnor , pumpakärnor , sesamfrön , linfrön , kanel 👌🏻✌🏼Kommer bli mumms till frukosten😻😋
 
 
 
Den ska nu bara få svalna o sen hällas upp i fina glasskålar !! 
 
 
Medans vi höll på med allt detta så blev vår söta lilla katt uttråkad och sysslade med detta...
Men vad gör lite luft hål i pappret ??😹😹
 
Tur att hon är söt när hon sover😉
Kram på er
//Malin 
 
 
Lchf - fröknäcke - hälsoknäcke