Vårkänslor ☀️

HEJ
 
Ja idag var det upp tidigt igen (5) och imorgon när man kan sova längre så har man bokat service eller den gjordes ju för nån vecka sen, men nu ska det fixas ett par skönhetsfel 😊
klart gråa pärlan ska få det bästa och då får man fixa det, och då i detta fall (mitt fall innan )  jobbet, även om det ska göras 2h innan jobbet (läs sovtimmar...)😴
 
Men idag tog jag tåget hem & hemma så vart jag så rastlös så balkongen uppe fick rensas på allt bröte från allt som revs ut från sovrummet som vi lättast dåå las ut där😳 Som jag idag blev tvungen att ta ner 
till garaget ..har nog minst gått upp och ner 20gr. Bra vardags motion👍🏼.  
Men lite piffigare än allt annat ski@&t ..blev det, JA ni som 
känner mig , vet och får bortse den bruna bakgrunden för den kommer inte vara brun länge till!!
Bastu känslan ska veck!
 
 
Sen fans det lite ork ändå kvar i kroppen (ju mer jag använder kroppen  ju mer energi får jag, älskar den trötta nöjda känslan efter!
 
Sååå visst åkte penseln fram✔️
 
Så  hallen fick sen en ny liten uppfräschning👌🏻 
 Före..
 Efter..
 
Men nu ska färgen få torka o få sig en målning till sen är jag nog nöjd!
 
kram
//Malin