Min dag❣️

Hejsan
 
Ja igår fyllde jag år...🎉👵🏼 Ja det är väl bara en siffra som ändrats men fy jag vill inte prata om det. Visst har jag lite åldersnojja men man får göra det man kan för att må så bra som möjligt. 
Vaknade igår till en helt underbar frukost med blommor och paket. Jag gillar inte att bli firad men visst känns det ihjärtat när någon annan tänkt på en...(JAG BARA ÄLSKAR MIN NYA KLOCKA😍)!
 
Blev även en tur till gymmet för ett bra Axelpass som avslutades med några set för magen🤛🏼
 
Sen vart en tripp till fina Uppsala till ett av det finaste hotellrummen jag vart på. Dessutom nära centrum som bara var så bra för en liten shopping runda!
Sen om jag råkade hitta en så sjukt snygg kofta/jacka och inte kunde välja mellan två olika färger ..Ja då får man faktiskt köpa båda ( fyller ju trot allt år🤣)!
 
Sen var det mys o annat resten av kvällen👌🏻 
så som middag på stan osv.
Absolut inget party på stan för det är inget för mig. Utan lugna kvällar är mer jag
(så kan alla sluta tro det om mig!) 
 
 
När jag kom till hotellrummet igår  var det fin vin som väntade på kylning ❣️
Måste tacka min allra bästa vän Malin som gjort allt så himla perfekt o mysigt. Love U❣️
 
Vi åkte hem efter hotellfrukosten imorse 😜😋 så mkt gott fräscht. 
 
Så nu har min familj varit här på fika & som alltid innehåller massa skratt 😊😘 o det bästa att barnen kommit hem
igen❤❤❤❤!!
 
 
Nu ska jag mysa här hemma med mina hjärtan ❤
 
kram
//Malin 
Axelpass - Träning - födelsedag