Snaaaart helg !!

Hej
 
Ja snart helg bara en dag kvar sen får man ledigt lite igen. 
Har startat upp en diet denna vecka och visst känns det i magen!! Hungrig direkt efter en måltid ..men så brukar det alltid vara när jag dietar 😜🍽 
Men efter denna semester så finns det inget annat att göra än att sätta mig på diet 😂😂😂
 
Har nyss njutit av en tallrik med torsk, morrötter & sparris som jag tillagade i ugn ! Smaskig men inget magen känner av förtillfället 😩😅🤣🤣
 
Men får nöja mig med att jag har ett mål kvar 😜 
Jag klagar absolut inte för detta gör jag för mig själv för att må bäääätre😊💎
 
Jag har vilat från gymmet, men har tagit 1h promenad idag samt ett intervallpass i spåret efter jobbet med min fina Malin 💎
 
Nä nu ska jag göra lite andra nyttigheter än att sitta här o blogga 😉
 
Kram
//Malin