Fredag đŸŽˆâ€Œïž

Hej pÄ er. 
Skönt med helg nu va? Eller ja för er som jobbar osv. SjÀlv sÄ haltar jag runt hÀr hemma sÄ dagarna bara Àr en dag som alla  andra ...men skönt att Àlsklingen ocksÄ kommer vara hemma.  
Har cyklat 30min idag (40min igÄr) & mitt humör blir sÄÄÄ mkt bÀttre. 
Min fot kÀnns rÀtt okej. Visst har jag lite mer ont i dag Àn igÄr ( jag tror att det Àr lÀkningsprocessen som Àr igÄng , rÀtta mej INTE om jag har fel! Vill tro att det Àr sÄ!!) 
 
Har Ă€ndĂ„ lyckats klippa grĂ€set hemma idag o annat smĂ„ fix. Massa bus med Hugo đŸŸ
 
 
Ja med detta sagt sĂ„ vill jag önska er en himla mysig helg. För jag kommer iallafall ha det. Vet inte om vi kommer vara nĂ„got i husbilen  i helgen (vill ni veta mer ang den sĂ„ kommentera sĂ„ kommer jag beskriva hur allt gick till nĂ€r vi köpte denđŸ‘ŒđŸ»)! Rent impuls köp men sĂ„Ă„Ă„ jĂ€kla bra!!
Ni som vet ni vetđŸ€Ł
 
 
Kram pĂ„ er o ta hand om varandra đŸ€—â—ïž
//Malin