FIRARđŸŽ‰đŸ’ƒđŸŒđŸ„‚

Heeej pÄ er. 
Lördag och solen har varit framme en stund. Vi som hade planerat att grilla ikvÀll men nja inte inte i detta blÄsvÀder. 
 
IgĂ„r var vi in till VĂ€sterĂ„s och FIRADE ( det gĂ„r bra nu)😎 pĂ„ resturangen Varda! jag & pĂ€rlan och tvĂ„ förre detta kollegor Ă„t & drack gott! SĂ„ trevligt med sĂ„Ă„ mkt skratt đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ˜‚đŸ˜‚ det var absolut inte sista gĂ„ngen vi trĂ€ffas! NĂ€sta gĂ„ng utan tidspress...
 
 
(Ett mÄste Àr ju att fotta allt nÀr man Àr ivÀg!)
 
(NĂ„gra av glasen Ă€r oanvĂ€nda😅😂sĂ„ ni vet)! Ingen "krogrunda" om ni trodde det! 
 
( min tallrik, vÄgar typ inte Àta annat...)
 
( sen gick vi vidare đŸ„‚đŸșđŸ·..) 
 
Tack för en behövlig kvÀll med massa prat och garv !
Ni Ă€r sĂ„ jĂ€kla bĂ€stđŸ€—
 
SĂ„ idag tog jag och PĂ€rlan en Pw innan frukost, solen var framme och det uppskattas jĂ€mt â˜€ïžđŸ™đŸŒ
 
Älskar utsikten hĂ€r hemma! 
 
Sen har vi varit till Tuna Park och shoppat loss lite ..jag vet att jag har tvĂ„ NÖJDA tjejer iallafall đŸ’žâ€
 
Just nu sitter Nattis o fixar sina naglar och PĂ€rlan Ă„kte ivĂ€g en svĂ€ng (hon med det stora hjĂ€rtat!) jag sitter hĂ€r och verkar viktig ..haha verklien inte. Jag tyckte detta var skönare Ă€n att dammsuga eller nĂ„tt i den stilenđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž
 
Men nu orkar jag inte ordbajsa mer...😎men hoppas ni fĂ„r och har en toppen helg! 
 
Kram
 
//Malin
2019 - Helg - familj - livet
Angelica WĂ„hlin

Haha, vi hade ocksÄ tÀnkt grilla men hÀr blÄste det ocksÄ för mycket!