Veckan 🌟

Hej 
 
Ja vilken vecka det varit...började med att alla mina fina kollegor var hemma mĂ„ndagen ...som TUR var sĂ„ var det lugnt med antal barn sen har veckan bara gĂ„tt upp för ..🎱..för att sedan som idag dĂ„ det varit extremt lungt ! Men dagen har gĂ„tt rĂ€tt fort Ă€ndĂ„ đŸ‘đŸ»
Trivs sÄ bra och jag kÀnner mig sÄÄÄ hemma pÄ jobbet!!! 
 
TrĂ€ningen har gĂ„tt sĂ„Ă„Ă„ otroligt bra!!!!!  SĂ„ gulligt att trĂ€na tidigt pĂ„ morgonen dĂ„ alla pansionĂ€rer Ă€r dĂ€r âœŒđŸŒFint att se att de vill hĂ„lla igĂ„ng!! (Men...mitt Ă€lskade Springband Ă€r oftast upptaget..)...
Men dÄ fÄr man planera om trÀnigen och jag som  har ca 30sekunder till gymmet frÄn jobbet sÄÄÄÄ trÀnig blir alltid av! 
 
Men jag har denna vecka bĂ„de trĂ€nat pĂ„ morgonen nĂ„gra gĂ„nger, Ă€ven pĂ„ förmiddags rasten och som idag slog jag till med ett pass pĂ„ min  dubbelrast och körde ett förjĂ€vligt svettigt intervallpass pĂ„ 40min, har nog aldrig fĂ„tt till ett sĂ„nt bra svettigt pass förut!!! Love it😜✹
Hur omotiverad jag Àn mÄ vara sÄ vÀxer hornen ut nÀr jag vÀl Àr igÄng!!!!! 
 
 
Ja bilden i sig , gör inte sitt rĂ€tta ja dĂ„ jag verkligen varierar.  Att gĂ„ ex i 14 grader i 6 temp ,ni som vet ni vet...sen springer jag mest o gĂ„rvilar lite emellan !! Och jag har fĂ„tt trĂ€ningsvĂ€rk efter varje pass đŸ˜œâœŒđŸŒâœš
 
 
Men nu ska vi fira in helgen med lite bubbelđŸŸ
 
 
Kram
//Malin
 
Â