Alla dagar är inte på topp!

Hej
 
Ja alla dagar som rubriken lyder så är inte alla dagar på topp..
 
Idag var det en sån dag  för mig och jag vill /orkar inte gå in på djupet eller ja det är väl mkt med mkt och jag hinner inte med av allt som händer eller framför allt vad som  har  hänt. 
Sånt tillhör kanske livet och man ska väl bara ta sig igenom det och förhoppningsvis bli starkare av det! 
 
När Pärlan kom hem idag så tog vi en lung promenad i skogen. En skog vi aldrig varit i tidigare..men wow så mysigt. 
En oas med energi för kropp o knopp. 
Kommer garanterat gå hit massa gånger 🌲🍀
 
Tyvärr så botade det inte huvudvärken men man kan inte begära allt! 
 
Men nu ska jag lägga i från mej mobilen för en stund o njuta av maten🍽
 
 Tonfisksallad med stekta sparrisar 🥗mmmm smaskigt. 
 
Kram från mig 
//Malin