đŸƒđŸ„˜đŸƒ

Heeeej
 
Ja dĂ„ var det söndag igen dĂ„đŸŒ” HĂ€rliga höstdag med bĂ„de sol, blĂ„st , regn & shopping 😊
 
Var till erikslund o skulle kolla efter en jacka ..hittade en grön( min nya favvo fĂ€rg ) men just i denna stund Ă„ngrar jag mitt icke köp... vissa plagg med större omfĂ„ng över bysten gör att vissa plagg inte blir som tĂ€nkt..men jag bara vill ha jackan o fĂ„r ge fan i att knĂ€ppa lĂ€gst upp dĂ„..😁 SĂ„Ă„ jackan blir miiiiin imorgonđŸ˜đŸ€—
 
PĂ€rlan köpte sin snygga idag 😍
 
Ha köpt hem lite nyttigeheter till mina frĂ€scha juicer đŸ”đŸ„đŸŒ¶đŸˆđŸ„•
 
 
 
 
 
Super gottisđŸ” IngefĂ€ra ,lime, chili , motor , gurkmeja , rödbeta, kivi ....
 
Super nöjd med mitt nya skal😁😍om ni vill veta 
 
 
 
 
Sen har vi tagit en promenad o som vanligt vill Chanel följa med förra gĂ„ngen fick vi vĂ€nda o gĂ„ hem dĂ„ hon fick panik. SĂ„ denna gĂ„ng fick hon gladeligen gĂ„ med oss hela vĂ€gen MEEEN fy vad stressad hon vart😕
 
Hon Ă€r nu inne o sover gott❀
 
 
Kram
//Malin 
Ps nu vĂ€ntas skrĂ€ckisâ˜ș
 
 
Â