Ojdå😜💁

Hej
 
Grattis till oss alla braiga mammor🎉💃🏼
 
Jag fick fina pressenter 😁
Ja ni som vet,vet ju att jag är fast i dessa fina blad🍀😍
så tack för skålen/fatet. 
Ja texten säger väl allt❤❤
 
Ja jag finns alltid för mina barn på alla sett och vis och det vet dom❤❤
 
Har varit in till stan en sväng och jaaa vad ska man säga??  Vi har länge tänkt byta in våra två bilar till en större och säkrare bil..så idag hittade vi äntligen den bil vi båda blev sååå kära i,men vi bytte bara in min! Så ena kommer vi ha ett tag till ✔️
Ja den kommer bli sååå välkommen här hemma !! Längtar tills vi får hämta den. De skulle sätta på dragkrok på den först bara 👍🏼😎för det behöver vi verkligen ha! 
Men mer info om bilen sen, ja vissa vet ju redan🤗
Fin morsdagpressent 💁💃🏼
 
Nu väntar lite god mat och sen en tur ner till sjön och lite
mys☀️
 
Kram
//Malin 
 
Nybil - Sommar - livet - morsdag