Trötter

Hej 
 
Idag har dagen gått i ett. Lite småsegt till en början men sen vet jag inte vad som hände..
 
Men jag har verkligen haft en mysig dag på jobbet 👍🏼!!
 
Jag ligger faktist redan nerbäddad i favorit sovrummet🌿❤ vi bara älskar detta rum😍
Ja jag ska inte bomba ner er med bilder igen😊
 
På vägen hem idag var mina ögon så så trötta..men väl hemma så vända det! 
Har påbörjat målning i Nattis rum, då hon gillade vårat sovrum och ville göra något i sitt (då jag bara har satt upp renoveringstapet i hennes rum så var det enkelt att påbörja ) så två väggar har blivit grått och idag valde hon en nyans "amarone" sidenmatt ! super fint val! Och nu har även de andra två väggarna fått första strykningen👩🏼‍🎨✨så imorgon blir även hennes rum helt färdig ...eller nja vi velar mellan att måla hennes trägolv eller lägga in heltäckningsmatta ...men Jaja det får vi ta sen🤗(Bild kommer sen)! 
 
Till helgen ska vardagsrummet få sig ett lyft 👏🏼👏🏼
 
Men nu ska jag bra mysa och ta en lugn kväll 
 
Vår lilla Chanel växer på❤❤hon gör alltid sällskap vid renovering 🤗🤗bilden nedan en utslagen chanel i Nattis säng
 
 
kram
//Malin. 
husrenovering - livet - måla - renovering