Varmt + trĂ€ning💩

Hej
 
Idag har det varit vÀldigt varmt, men tur att vi kan ta fram vattenlek till barnen sÄ de fÄr svalka sig lite. Har Àven haft inskolning idag som verkar "peppar peppar" gÄ vÀldigt bra. 
 
Efter jobbet tog vi oss trots hettan upp till gymmet hĂ€r, körde ett svettigt men sĂ„ energifyllt ryggpass som jag Ă€r super nöjd med😃 kĂ€nde mig stark och det gillar jag! 
Har pĂ„börjat en lite nyttigare Malin frĂ„n och med nu bara för att min kropp ska mĂ„ bra efter allt frĂ„n semestern😋 SĂ„ lite energi finns alltid att ta trots att man kĂ€nner sig seg! Vet av erfarenhet đŸ€Ł
(Ja lite fluffig men vad gör det😎)...
 
 
SÄ stolt över min PÀrla som kÀmpade pÄ med mig idag(som alltid)!
 
Har nyss kĂ€kat lite mat sĂ„ nu Ă€r man pĂ„ topp igenđŸ‘ŒđŸ»
 
Super gott och enkeltđŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»đŸ‘ŒđŸ»
 
NĂ€ nu ska hĂ€r duschas och mysas😘
 
Kram
//Malin
Sommar - TrÀning - jagharviljan - livet - sommar2018