Morgon träning

Hejsan
 
Ja idag blev det lite träning innan jobbet, började inte förrän kl 9 så det var bara att köra 😊
 
Började med några övningar för rygg så som //
omväntlatsdrag (favorit) , latsdrag smaltgrepp, sittande rodd, stående kabeldrag , sittande kabeldrag bakom huvudet, stående repövning med stång (tror det var alla ryggövningar o alla kördes 4ggr).  
Sen körde jag en övning för rumpan i pressmaskinen som
tar väldigt bra eller den känns bra på rätt ställe 😊
Avslutade med två övningar för axlar o maxade ut dom två små...övningarna jag körde var stående press med stång framför o bakom huvudet & hantellyft åtsidan a'6 ggr Max antal reps✌🏼
 
Sen har jag jobbat en lååååång dag (fick tillomed jobba över..en sån här dag..)👎🏼SUCK!!
Men solen har jag njutit av idag 😻iallafall...
 
Ja ni nu är det bara två dagar kvar innan semesten☀️✌🏼☀️✌🏼🎉
 
Så nu ska jag mysa med täcke och film✌🏼
 
Kram på er
//Malin.