Pride 🌈

Hej!! 

IgÄr Äkte jag & Malin till Stockholm för att fira Pride o se pÄ paraden. 
Har min ena syster som bor i Stockholm sÄ hon mötte upp oss och nÄgra av hennes vÀnner. 
ALLTSÅ...!!! Vilken hĂ€rlig dag det var igĂ„r. Vi hade super bra platser och jĂ€klar vad mkt KÄÄÄÄÄRLEK det var!! 
 
Kommer garanterat Äka pÄ Pride igen!! Massa massa kÀrlek. 
 
LĂ€gger in lite bilder frĂ„n igĂ„r...âœŒđŸŒ
 
 
 
 
 
 Sen blev vi kvar hos syster och hade en askul kvÀll med nÄgra nyfunna vÀnner. En dag/kvÀll som vÀrmer gott i hjÀrtat!! 
 
SĂ„ nu har jag landat hĂ€r hemma, har nĂ„gra timmar kvar pĂ„ semestern för imorgon börjar vardagen igen..kĂ€nns fel Ă„ sĂ€ga att det ska bli skönt pĂ„ nĂ„tt sett..för denna semester har varit helt magiskt❀ ÄR sĂ„ lycklig och nöjd med allt som hĂ€nt pĂ„ dessa veckor tillsammans med min Malin och mina underbara barn. 
 
Men denna höst kommer bli kanon med nya mĂ„l och spĂ€nnande saker pĂ„ g đŸ˜œâœŒđŸŒ
 
Kram
//Malin. 
 
 
 
 
 
Pride