Min hälsa😬😤

Hej på er
 
Ja vem undrar inte ibland över sin hälsa ??
 
Idag var jag å Pärlan till brandstationen för läkarundersökning 👵🏼🔥
 
-Fick först ta blodprov ✔️ Godkänt 
-Kissa i mugg  ✔️ Godkänt 
-Testa ögonen ✔️ Godkänt
-Testa lugorna  ✔️ Godkänt (bra lungor!! Enligt läkaren 👏🏼) !!)
-Testat hörsen ✔️ Godkänt (han var förvånad över yrket jag har)!
-sen en hel kropps analys som gick kanon bra 
- slutligen EKG testet då man cyklar i olika tempo och motstånd &&&&& det gick såååå BRA 👏🏼
 
 
"All undersökning såg fint ut, ditt hjärta är friskt och du har god kondition. Bra! "
 
Ja så nu vet ni hur min kropp mår ! Alltså tooooopen bra !
 
Testet tog 30min totalt o jag är mer än nöjd med fm. 
 
 
 
Hemma sen har vi höststädat på tomten. Klippt gräset , in med en del möbler , plockat de sista äpplena  samtidigt   Som jag hade 20kg väst på mig😎 Jobbigt?? Nä bara ibörjan men sen var den en del av mig😋
 
Nu ska vi bara njuta av lördagen 👌🏻
 
Kram
//Malin