Äntligen HELG✔️

Hej
 
Ja såååå ÄNTLIGEN var det helg! Denna arbetsvecka kan man mer än annat lämna bakom sig! 
 
Har tränat hela veckan men mest flåsträning!! Antingen raska promenader med viktvästen eller som idag "springa" upp för Vedbobacken💦✔️ 
Springa hela backen upp gick inte dels för att det regnade o var halt och sen att FLÅSET fick arbeta på till MAX ..!!!
 
 
Ser kanske inte så högt upp..MEN det är högre
än man tror. Man känner sig rätt kaxig där nere men väl uppe då får man känna att lever 😬😱blev 2vändor upp, skit jobbigt att hjärnan vill och peppar en att spriiiing sista biten upp ..MEN benen lydde inte alls 🤣Blev lika paff att inget hände och fick flåsades gå sista biten upp...
 
Fick sån blodsmak imunnen o flåset typ slog stop i bröstet o satt kvar i typ 10min o jag försökte andas djupt och slappna av .. Vet nu av ren dumskap att nästa gång ska jag VÄRMA upp liiiiite innan😳
 Inte tro att 30min sittandes i bil innan ska göra backen lättare😤😤😤
 
så nu har vi nya planer för både backen och andra framtidsplaner ang både det ena o det andra !!! Förväntans full på livet 🥂
 
 Pärlan slutade tidigare idag (fick ett annat pass pga peronalbrist i morse) 
Så Pärlan (& Nattis ) hade köpt fina blommor till mig😍 
Så mkt finare i verkligheten ✔️❤ Tusen tack!
 
Men nu ska vi snart öppna en flaska bubbel🍾 för det var ju en vecka sen sist så det är vi värda !!! 
 
Kram
//Malin