Tillbaka đŸ’ƒđŸŒ

Hej 
Ja nu var det ett tag sen jag var hÀr o skrev nÄgra rader. 
Har haft sĂ„ mkt annat som snurrat rund i mitt lilla hjĂ€rnkontor😇
Lite saker jag inte kommer skriva om just nu. Men kanske inom snar framtid...veeeeem vet
 
Men igĂ„r hĂ€mtade vi hem vĂ„r nya matgrupp 😍 VĂ€ntat pĂ„ detta i ca 7veckor. vi hade ingen kĂ€rra att ta med allt hem sĂ„ Malins familj följde med till Mio för att ta lite i sin bil men efter att vi plockade ut allt frĂ„n kartongerna visade det sig att allt rymdes i vĂ„r bilđŸ€—Â 
 
Fint blev det iallafall ✔
Finare i verkligheter ...men men...
 
 
Sen igÄr hade jag Ä PÀrlan en dejtnight vi Ät god mat 
 
 
 
och givetvis tog vi en promenad till kyrkan för att tÀnda ljus. SÄÄ himla fint! 
KÀrlekstecken pÄ vÀgen
 
 
 
Sen avslutades kvĂ€llen med nĂ„gra timmar i utomhuspoolen ✹under en stjĂ€rnklar himel ✹🌟
 
Jag i hörnet 😅
 
Ja en mysig helg som snart Ă€r sluuuuut😝
Men nĂ„gra timmar kvar att mysa đŸ€—â€đŸ€—
 
Kram & vĂ€lkomna tillbaka😊
//Malin. 
 
 
 
2018 - allmÀnt - familj - kÀrlek - livet