Äntligen!!!!

Hej på er🤗
 
Jaaaa så blev det äntligen helg!! Jag hade hoppats på en lugn dag men ..sååå mkt barn som aldrig ville gå hem😎Men jo jag VET att man har sin arbetstid men en dag som denna just dagen före midsommarafton Önskar man ju att få gå lite tidigare ..men inte denna gång!
Men det är nästan glömt nu när jag sitter här med en nöjd  mage och gott bubbel i glaset 🥂😜
 
Nu är det endast nästa vecka kvar innan semestern🙋🏼💃🏼
Hoppas att den veckan kommer gååå fort!!
Denna vecka har vi målat om ytterdörren igen från grå till svart. Sen målade jag balkongen de väggar som inte blivit målade och även taket och räcket. Blev så bra!!!
 
Sen har vi även målat om hallgolvet uppe (från brunt med stora blommor på🤢) till grått✔️Så idag köpte vi nya mattor 😁
 
 
Men nu ska jag njuta av dessa tre lediga dagar🤗
 
 
Kram på er alla☀️