Sorg⭐️

Hej o Godkväll ⭐️

Så jäkla skönt med fredag..denna vecka har jag  kommit hem sent varje dag o idag kom vi hem ca 3 timmar tidigare 😁👏🏼
Så nu är hela trappan HELT klar ✔️och massa andra saker som väntat hela veckan av checkat 😏✔️

Så nu kan jag ta hela helgen med ro....eller inte..😐🤗 lite måsten och en hel del roligheter väntar  👏🏼👏🏼😊

Men idag har mina känslor varit upp mest ner... varför ?
Jo för idag kl 14 begravdes min älskade farmor ...fick reda på detta aldeles för sent för att ta ledigt ..MEN det betyder INTE att jag inte sörjer!
(null)
 
Så för att jag missade begravningen😭 (läser tyvärr inte tidningen o missade dödsannonsen där tid o plats var...) (veeeeet jag hade kunnat frågat själv...😓..) 

 jag har tänkt och tänt massa ljus för min kära farmor (som jag inte träffat på länge av många orsaker men dock aldrig glömd eller mindre älskad från mig för det

Men jag sörjer på mitt sätt och lever vidare med mina minnen från farmor !

Kram på er 
//Malin