Klar??

Hej pĂ„ er fina💜
 
Idag hade vi planerigsdag i Enköping. rĂ€tt skönt att börja veckan sĂ„ 😊 
 
Sen efter jobbet sĂ„ Ă„kte vi hem innan vi gjorde nĂ„gra Ă€renden ✔
 
 
Jag har mÄlat SISTA omgÄngen pÄ trappen idag!!!
 
Jag kĂ€nner mig nöjdđŸ€— Bara lite hjĂ€rngympa att tĂ€nka vilka steg man kan stĂ„ pĂ„..dĂ„ jag mĂ„lat varannat trappsteg. För att minnas bĂ€ttre sĂ„ la jag ut saker pĂ„ de trappsteg jag kunde stĂ„ pĂ„ dem😁😂
SĂ„ nu vĂ€ntas bara lite dutt runt omkring😁
Men det blir sĂ„Ă„ bra✔ SĂ„ mkt bĂ€ttre Ă€n en ful brunplastmatta pĂ„ 😉
 
 
SĂ„ detta blir nog sista bilden pĂ„ trappen..(jag lovaâ˜ș) mattan var super svĂ„r att ta bort likasĂ„ limm o mattrester..men tĂ„Ă„Ă„mamod ger resultat. SĂ„ tacksam att jag Ă€r envis đŸ˜‚đŸ˜Šâœ”ïž
 
Men jag ÄLSKAR renovering och allt dĂ€r tillđŸ€—
 
Ja nu ska jag & min kÀrlek lÀgga oss tillrÀtta och kolla pÄ
gĂ„smammanđŸ“ș 
 
 
Kram pÄ er
//Malin
2018 - Föreochefterbilder - Trappinspiration - föreochefterbilder - hemmafix - husÀgare - kÀrlek - livet - trapprenovering
LISA

Hej.
riktigt snyggt !
Var din rÀcken redan vita eller har du Àven mÄlat dom ?
Jag har en furutrappa med brun filtmatta !!
Men för att ev slippa ödsla massa tid och framförallt energi, tÀnkte jag fÀrga mattan med textilfÀrg.
Vet du om det finns nÄgon fÀrg som jag kan mÄla direkt pÄ lackat trÀ ?

Svar: Men hej! Jo allt var brunt innan sĂ„ vi har mĂ„lat allt i vitt. Trappan hade en matta som vi sleeet med. Men vĂ€rt det ...😮
Slipa ytan lite o grundmÄla o sen mÄla pÄ!
Malin Burgström