Kattunge😍

 
Hej
 
Ja idag Ă„kte vi och hĂ€matade hem vĂ„r finaste kattunge Chanel đŸ˜»
Ja ibland mĂ„ste jag vika mig för djur...jag Ă€r uppvĂ€xt med en massa jĂ€kla djur...sĂ„ jag har frĂ„n början sagt nej till djur pga av allt slit och hĂ„r ...😖
Men nÄn gÄng fÄr man vika sig o lyssna pÄ vad de andra hÀr hemma vill!
Ă…Ă„Ă„ jag Ă€r sĂ„Ă„Ă„ kĂ€r i denna nya familjemedlem 😍
VĂ„r egna lilla ChanelđŸ˜»!
 
 
Bilturen hem gick sĂ„ bra, hon jama till o frĂ„n en stund men sen tror jag att hon somna hela vĂ€gen hemđŸ€—â€
 
NÀr vi kom hem sÄ trode jag att hon skulle springa runt osv. Men hon smög ut ur sin bur
 
 Gick runt i alla rum sakta och skulle se varje hörn..(gick bara tvÄ trappsteg upp sÄ pÄ över vÄningen har hon inte varit Àn)
Lite lek har det blivit men mest utforskande😊
Men nu sover hon gottđŸ˜â€
 Ja nu ska vi fortsĂ€tta mysa❀
Men vist Ă€r hon fruktansvĂ€rt sööötđŸ˜»
Kram
//MalinÂ