2timmar träning✔️

Hej
 
Idag öppnade jag på jobbet så det var bara att åka till gymmet när man slutar tidigt ✔️
Inga ursäkter 😉
 
Så jag började med BEN!
Körde dessa övningar idag:
 
Press övning för utsida rumpa
Press insida lår
Benpress 
Sneda benpress för rumpa
Benspark 
Bencurl
 
Sen tre övningar för RYGG!
 
Omväntlastdrag
Latsdrag smaltgrepp 
Sittande rodd maskin
 
En press övning för AXLAR
En maskin press för BRÖST
(null)
 
Sen ställde jag mig på crosstrainern i 20minuter och sen satt jag mig på motionscykel i 30 svettiga minuter. 
 
Ja jag kände mig väldigt nöjd efteråt✔️👊🏼så tack min pärla❤ av lån av träningskläder idag då jag glömde alla hemma idag då jag trode jag var smart igår och la alla träningskläder under de kläder som jag skulle ha på mig idag...men inte såg jag dom när de låg kvar i mörkret😹😹så det gör vi inte om👈🏼✔️
 
Ja det var allt jag hade och skriva om idag. 
Hoppas ni haft en bra dag och hoppas morgondagen blir mindre kallare🌬❄️
För kylan och jag gillar inte varandra ...
 
 
Kram på er alla fina. 
//Malin. 
 
Träning - livet