17 år🎉🎉

Hej på er!
 
Äntligen Fredag men jag längtar redan tills söndag!!
 
Denna fredag är inte en vanlig dag utan världens bästa Filips dag på sin 17 års dag!!🎉❤
 
Mitt mamma hjärta göööör så fruktansvärt oooont och gråten har varit framme fler tal gånger idag...
 
Varför?  inte för att han fyller år utan att jag känner mig som en så sämst mamma som inte firat honom fysiskt !
såååå jag längtar så tills på söndag då jag får krama om
och fira honom❤🎉❤
 
 
Jag slutade tidigt idag och jag tog
tåget hem idag så  lätt o smidigt med en härlig promenad hem från stationen!
 
 
 Skotta snö fick jag också göra inte alls lika mkt som igår men jag tog andra bilen idag till affären (latmask) men bara för att köra med den lite 😉
Sen fick jag skotta lite till där bilen stått.. men jag ser det som bra träääning🤗
 
Katten Chanel då?  Jooo så jäkla gosig❤😻kärleksfull o nyfiken😻❤
I era ögon en vanlig katt.. MEN denna katt är
så mkt mera 😻😻 tagit oss med storm ❤✔️
 
Sen har jag målat toan på
övervåningen med sista lagret färg bara det vita som ska få bli vit igen✔️ 
 
Sen har vi fått lov att sätta dit dörrarna till vardagsrummet igen (fula bruna dörrar😖✔️) men det har fått en vit grundfärg ikväll (inte lätt med en nyfiken lekfull kattunge som tror att allt som rör sig är en leksak 😹Så jag fick fixa en kattvakt så länge 😂😂 haha.
 
 
 Inte lika snyggt som utan dörrar men vad gör man inte för att rädda sina möbler  🤔🙏🏼😹😹då man inte är hemma ..
 
kram
//Malin.