Opps🙈

Hej pĂ„ er finađŸ€—
Hoppas ni alla haft en mysig dag !
 
Vi började med att bli av med Molle i morse (tog 3h..)
Sen revs en vĂ€gg ner och en stor tank forslades bortđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒIngen gladare Ă€n oss!! vi hade ett bra pris pĂ„ allt sĂ„ han tog med sig ALL skrĂ€p ocksĂ„đŸ‘ŒđŸ»Â 
Vi nöjda och Ă€ven hanđŸ‘đŸŒ(Vi fick ett stort rum extra i kĂ€laren )!
 
 
Sen Ă„kte vi och shoppade lite đŸ˜œ(Som planerat men nĂ„gon timme senare )
 
 
sen har jag avslutat lilla renoveringen upp (inte golvet Àn för jag har lite beslutÄngest ang valen..) 
Men nöjd men lÀget just nu. 
 
Vill ni se före efter bilder?? 📾🔙🔚
Före ..med osnygga gröna vÀggar ...
 
Efter...
 
 
Ja ni ser ju golvet 😳 (Vissa vill att jag/vi behĂ„ller golver ..men ALDRIG!!! )
 
 
Inte bĂ€sta ljuset men en liten titt för er Ă€ndĂ„đŸ‘
 
Sen rÄÄÄkade det hÀnda lite i sovrummet..skulle bara ta bort en garderob ..syns inte pÄ bild men stog pÄ andra sida bilden nedan mitt i rummet intill snedtaket...
 
Före....(mĂ€klar bild 🙈🙈)
 
Ja jag kan inte sĂ€ga att det blev till det bĂ€ttre, Men nu Ă€r renoveringen igĂ„ng🔜🔜🔜🔜🔜
 
Jag Ă€r tacksam att bo "stort" (allt Ă€r relativt..men vi har gott om plats)! vi kan sova i andra rum nĂ€r vi behöver đŸ˜ŠđŸ‘ŒđŸ»
 
Imorogn fortsĂ€tter vi med rivning osv. (Älskar renovering o se resultatet sen😍)!
 Sen en bild pĂ„ kĂ€rleks katten 😍
 
Kram 
//Malin.Â