Nya sovrummet😍

Hej pÄ er fina! 
 
Idag sov jag lagom lÀnge (7:20) har haft en mysig Chanel som delat huvudkudde med mig ett par timmar pÄ morgonkvisten,sÄ mysigt faktiskt. 
Sen hĂ€mtade jag en stor koppkaffe och kröp tillbaka under tĂ€cket en stund till☕
 
Sen fixade jag fram lite gofrulle och vĂ€cke min lilla kuddkramare❀
 
Vi har som jag skrev igĂ„r, varit till stan för att shoppa inredning. NĂ€stan allt införskaffades pĂ„ Mio âœŒđŸŒalltid lika glad nĂ€r allt finns pĂ„ lagerđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ
 
HĂ€r nedan fĂ„r ni se đŸ‘‡đŸŒ
Nya tavlor pÄ plats..
Nya sÀngbord och fyra stora kuddar (Mio) 
 
 
Hylla frĂ„n Mio! (blandad inredning som kommer fyllas pĂ„ med tiden🙂).Ska köpa en puff o ha pĂ„ sidan av hyllan, ville se hur mkt plats det skulle bli innan jag vĂ€ljer rĂ€tt puff😃
En ny tavla med en av mina favorit vĂ€xter🌿
 
Gardinerna Ă€r ett par sammetsgardiner😃de gör sig inte rĂ€tt pĂ„ bilden med de Ă€r as snyggađŸ‘đŸŒ(SĂ„klart annars hade vi ju inte köpt de😉)! 
 
 
IkvĂ€ll kommer det mysas med lite smĂ„plock o vinđŸ„‚!
 
Hoppas att ni haft en bra dag som viđŸ€—Â 
Kram//Malin 
 
 
Mio - inredning - renovering