Vänner ✔️

Hej på er alla vänner o icke vänner! 
 
Ja så var det söndag och 3 advent på det🕯🕯🕯
om en vecka firar jag julafton tillsammans med mina älskade barn. 
Längtar att få vara tillsammans och ha lite tid för varandra❤❤
 
Denna helg har varit en givande helg för i går fick vi hjälp av grannen att tömma ett rum i källaren med massa skit. 
Tur att ha hjälpsamma grannar 🤗 och tack ni som lånade ut kärran till oss. 
 
Sen tog vi tåget in till stan och mötte upp Malins mamma och syster för lite mingel på stan😘❤
För att sedan möta upp kära vänner för middag och en massa skratt o skvaller. Som avslutades med DANS💃🏼💃🏼 En såå trevlig och rolig kväll. Måste tacka vår egna chaför som körde hem oss mittinatten 🤗
 
 
(Bild lånad av Rebecca )! 
 
 
Idag har vi hämtat hem Nattis och varit o valt ut den perfekta granen (så ni kan ju sluta leta efter den för den står ju här😉) Spännande att se hur Chanel kommer hantera denna gran..hon som älskar att klättra i träd...förväntar mig att granen kommer ligga ner ...😹😹men hon har än så länge endast tuggat lite på den...
 
Så nu ska bara paketen slås in o prydas under granen. Har två ivriga som slår in paket på övervåningen just nu 🤗❤ tror att jag varit lite snäll i år för jag får inte vara med😉
 
Kan säga efter denna helg har jag verkligen fått ett kvitto på att min magkänsla sällan har fel!!!! Både besviken att ha kännt rätt...men jag vet vem som är rätt vänner i alla lägen ...ja ni som vet ni vet!!! Man brukar ju alltid säga "gå efter din magkänsla" kan bara hålla med! 
 
Sen ni som undrar hur det går med min träning.?? Jo det går faktist super bra, tränar vid 6 på morgonen och trivs bra med det👊🏼 
 
Nä nu ska jag ta en lång Pw så hejsvejs på er!
 
//Malin 
 
2018 - Jul - livet - vänner