Livet...

Hej
 
Hoppas allt är bra med er finisar..
 
Ja vad har hänt sen sist jag skrev då?  ..jobb och annat har tagit den mesta tiden! 
Men vi har iallfall hunit med att måla om i köket (innan vi gör om ordentligt) tänk att färg kan göra så mkt.
 
Ja bättre än bruna träfärgade luckor ✔️
 
Förra helgen var vi och lunchade på Di spagna helt okej ställe och efter det blev det en hel del shopping 🤗💸
 
Vår älskade chanel har även kastreras, meningen var att hon skulle ha en tratt på huvudet i 10dagar "bara" MEN vi kom lagom hem så fick hon av sig den gång på gång..så Pärlan åkte tillbaka o köpte en strumpa som hon skulle ha istället...MEN den lyckades hon också få av..men så här 8 dagar efter så ser allt bra ut ! 
 
 
Jag har börjat packa och avsluta det mesta på jobbet nu, har inte så många dagar kvar nu 🤗 Så nu räknar man ner till julledighet för att sen börja på min nya arbetsplats 😬⚒
 
 
Så idag då... jo vi har fixat hem lite fler julkappar! Så nu är man snart klar med alla såååå skönt🤗😋
 
Pärlan o Nattis har idag bakat en hög med lussebullar !
 
Ja det var det jag hade att skriva om just nu. Klart det hänt så mkt mer i livet men det väljer jag att inte skriva som sagt. Sen kommer jag troligtvis sluta bloggandet då jag väljer att lägga tid på andra saker ...
Men vem vet ...
 
kram
//Malin