Ont i hjĂ€rtat💔

Hej
 
Idag var det dags för första visningen pĂ„ lĂ€genheten ...har sagt det förut (skrivit 😏) men faaaan jag gillar skarpt denna bostad och grannar o allt dĂ€r till !! men jag kan ju inte bĂ„de ha kakan o Ă€ta den ..som man brukar sĂ€ga...för jag vill ju inget annat mer Ă€n att flytta till HUSET,helst nu..vill bara fixa till barnens rum osv..för jag tycker att barnen har rĂ€tt till sina EGNA rum , för nĂ€r det Ă€r sĂ„ pass stora sĂ„ anser jag att dem behöver en egen "fri stad" att kunna fĂ„ vara i fred osv.. sĂ„ det ligger pĂ„ prio listan. NĂ€r vi fĂ„r nycklarna đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒ
 
Men jag söker nĂ„gon som kan ta hand om bostaden o framför allt köket som jag avgudarđŸ™đŸŒÂ 
 
Barnen har Ă„kt till sin pappa idag, men innan det har vi varit o lunchat tillsammans (under visning) sen ville sonen hem till tjejen igen ..men sen han jag inte sĂ€ga hejdĂ„ innan han skulle bli hĂ€mtat â˜č đŸ’”â€ gör lite ont i hjĂ€rtat men bara gilla lĂ€get !
 
kram
//Malin 
 
Â