Mycket som händer✌🏼👏🏼

 

Hej

Förlåt för dålig uppdatering.
Men denna vecka har varit sååå intensiv med många händelser.
I tisdags åkte jag även hem tidigare från jobbet för att jag både hade sån huvudvärk, halsont och kände mig skit risig rent utsagt.Men tur nog så kunde jag sova bort allt det onda och vara på benen redan dagen efter.

Min träning denna vecka har i stort sett varit promenader, annan träning har jag inte prioriterat helt enkelt. (Sitter faktiskt på motionscykeln här hemma just nu, skönt att ha en sån här hemma,då jag inte vill åka till gymmet själv.)! Jäkligt bra tidsfördriv 😂

 

Jag har skärpt till min kost efter semestern. Inte så att jag går efter ett strikt diet schema, för tävla ska jag inte. Utan jag försöker hitta en balans som funkar för mig. Det där med diet och väga mat gör jag till och från bara för att ha lite koll på mig själv. Men jag äter bröd,men inte lika ofta som förr  och annat gott med. Jag har sagt till mig själv att jag inte ska ha massa förbud för då blir livet så trist 😉✔️
Jag vägde mig trots allt i morse (trots=dålig kost,träning och sömn, denna vecka) så har jag ändå lyckats gå ner 1,6kg uträknat på två veckor. Sen VET jag att man inte bara ska gå efter vågen. Men jag har även mätt midjan & lyckats minska 10cm på tre veckor.
Ja jag är nöjd och resan mot en bättre kropp fortsätter.

I helgen har jag ett fullspäckat schema med massa fix inför det som komma skall. Mer om det i ett annat inlägg. Som sagt "ni som vet ni vet" 😉✌🏼

 

Kram

//Malin