Sen kväll..

Godkväller på er alla 🤗
 
Sitter nu hemma i (sängen) äntligen. Har haft kvällsmöte nu ikväll och det var ett givande möte med massa diskussioner , alltid bra att få tänka efter i
olika aspekter👀💡🔭
Jag är stolt över min arbetsplats ✔️
 
 
Jag öppnade imorse så jag fick ändå sluta några timmar innan mötet. Igentligen är det inte det roligaste att vara tidig o ha möte sen på kvällen ..för jag går bara o räknar ner innan mötet ska börja ...MEN jag passade på att träna lite 🤗👊🏼✔️ 
Jag började med 1*4 övning för RUMPAN 
1*4 övning för axlar 
Sen över till  själva passet för armar. Fick till ett ok pass idag o pumpen kändes genom hela passet 👏🏼
Avslutade med lite cardio 💦✔️
 
Sen hämtad jag upp Natalie för att åka i väg o fixa lite saker. 
Innan jag fick åka hem o duscha o sen iväg på mötet ..
 
Ja det var allt för idag👋🏼
 
Kram
//Malin