Mys-Fys-Mys✔️

 
 
Hej
 
Vaknade rätt utvilad imorse och startade Lördags morgonen på bästa sett!
Efter lite kaffe åkte vi till gymmet och körde ett bröst & Axelpass. Ett jäkla tungt men så roligt pass. Älskar den känslan 👊🏼 Tack för pepp o allt idag min vapendragare/pärla ..ja allt😘
 
Sen var det fort hem till gofrulle (Skogaholms limpa med prickogkorv) är det lördag sååå är det 😋😋
 
Jag har packat 4 lådor till nyss, men vill ju inte ta bort allt då det är "hela" tre veckor kvar. Fyyy vad jag längtar till huset. 
Kommer bli såå bra i huset o de som bor där nu har verkligen tagit hand om huset. Det syntes även på själva besiktningen ✌🏼Tänk att kunna ta en härligt promenad längst sjön eller bara gå ner till en av bryggorna o njuta 👏🏼💜 LÄNGTAAAR! 
 
Ska snart fixa ordning mig bara vänta till brunutansol krämen ska torka ordentligt så min svarta utstyrsel till EM/kvällen ska fläckas ner😂
För lite middag på resturang väntar senare 🥂Finns en del att fira men även njuta 🤗❤
 
Titta vad min fina pärla kom hem med idag 🌹
Så otroligt fina❤ Tack min kärlek!
 
Hoppas ni får en mysig lördag. 
 
Kram
//Malin