Kör mot huset🏎

Hej pĂ„ er finisarđŸ€—
 
Idag vaknade man upp efter en skön o lagom sovmorgon.
Jade en super mysig kvĂ€ll igĂ„r med god mat pĂ„ stan med min kĂ€rlek😍
 
 
 
Skulle ta en höst Pw imorse men mina  dojjor hittade jag tyvĂ€rr inte ..vill inte ta dojjorna jag gymmat i inomhus. SĂ„ det fick bli handling och lite nytt o fint till huset istĂ€llet  😊
 
 
Sen skulle jag cykla 30min för att kompensera den uteblivna promenaden i morse, sen efter 30min sĂ„ skrev barnen att de skulle börja packa o Ă„ka hem sĂ„ jag bestĂ€mde mig att cykla tills de kom hem sĂ„ ja efter 55min pĂ„ cykeln kom de Ă€ntligen hem❀ Men jag kan ju inte bara sluta cykla 5min kvar till 1timme pĂ„ cykeln 😉 SĂ„ 1h blev det 💩💩svettigt men sĂ„ jĂ€kla skönt ✔
 
Kan sÀga att jag har galen trÀningsvÀrk i axlar & bröst frÄn gÄrdagens toppen pass sÄ jag Àr super nöjd. BÀsta vÀrken. 
 
NĂ€r barnen kom hem sĂ„ Ă„kte Malin & Filip till huset för att Filip skulle passa pĂ„ att övningsköra ✔De skrev nyss att huset stĂ„r tomt sĂ„ de har kikat in genom fönsterna ..Ă„Ă„Ă„ vill bara flytta nu...📩📩
Men den som vÀntar pÄ nÄgot gott ...ja den vÀntan Àr lÄng! 
 
 
Kram
Malin 
 
ps : min dotter sĂ€ljer  klĂ€der pĂ„ sitt nya Instagram konto / nattas.plooppis kika dĂ€r vetja 🛒🛍
 
 
Â