Höst🍁🍂

Hej pÄ er finisar. 
 
Imorse lÄg jag i sÀngen o hörde hur det blÄste ute..inte vidare motiverad att lÀmna sköna sÀngen dÄ inte. 
Men sjĂ€lvklart gick jag upp för att Ă„ka till jobbet đŸ€—đŸ‘ŠđŸŒJa trivs man sĂ„ gör man✔
 
MĂ„ste erkĂ€nna att hösten Ă€r rĂ€tt mysig Ă€ndĂ„, dĂ„ man fĂ„r klĂ€ pĂ„ sig mysiga klĂ€der Ă€ven perfekt vĂ€der att promenera i om ni frĂ„gar mig🍁 & inte tala om att mysa med att tĂ€nda ljus inomhus🕯🍂 ( men regnet kan vi skippa tycker jag..🌂)
 
Ja dagen har gĂ„tt rĂ€tt snabbt idag och jag Ă„kte hem (för kl16 orkar jag inte trĂ€ngas pĂ„ gymmet med alla andra😮..)
SĂ„ upp pĂ„ mottionscykeln i 30minuter, jag först sen Malin, innan dusch och mat. Alltid nĂ„got ✔
cykel o tv gör att tiden gĂ„r snabbare⏱ dock inte mindre svettigt   💩💩
 
SĂ„ nu Ă€r jag ren o frĂ€ch och mĂ€tt i magen😊& ska kolla pĂ„ barncancergalan ikvĂ€ll o en Ă„ annan tĂ„r kommer garanterat falla...kan ingen komma pĂ„ ett botemedel för cancer snarast. Hemsk sjukdom!!!! 
 
 
Kram pĂ„ erđŸ€—
//Malin. 
Höst - Mottioncykel - MÄndag - allmÀnt - cardio