Firar😋

Hej
 
Oj sĂ„Ă„ trött jag var i morse 😮😮😮 mitt tĂ€cke var som sammet mot fötterna o hur jag Ă€n lĂ„g sĂ„ lĂ„g jag sĂ„Ă„Ă„Ă„ skönt! Men öppnar man pĂ„ jobbet vĂ„gar man inte Ă€ns tĂ€nka pĂ„ att snooza ..sĂ„ upp o ivĂ€g. MĂ„ste erkĂ€nna att jag gillar inte mörkret pĂ„ morgonen ..spelar ingen roll hur mkt kaffe jag dricker sĂ„ vaknar jag Ă€ndĂ„ inte ..😮😊
 
Har ÀndÄ haft en jÀtte bra dag pÄ jobbet idag. SÄ efter jobbet Äkte jag direkt till gymmet för ett ryggpass. 
Jag körde bl.a. (A'4set,Max rep)  Ryggresning , omvĂ€nt latsdrag, latsdrag & sen 4 övningar till. Avslutade med en rump övning i benpressenđŸ‘ŠđŸŒ
 
Sen hĂ€mtade jag Natalie frĂ„n skolan o vi Ă„kte hem och jag satt mig pĂ„ mottionscykeln 30min 💩
 
Ja och nu efter maten sĂ„ givetvis sĂ„ MÅSTE man ju fira kanelbullensdagđŸ€—đŸ˜‹
Ja det var vĂ€ldigt gott đŸ˜‰âœ”ïž
 
SÄ nu ska vi bara mysa hÀr isoffan och njuta av kvÀllen. 
 
Kram
//Malin 
Kanelbullensdag - Ryggpass - allmÀnt - kanelbulle