Söndag👷🏼‍♀️


Hej på er alla fina! 

Idag vaknade jag rätt tidigt ..typ vid 8 tiden lagom tid en söndagsmorgon😊

Sen har vi varit och städat lägenheten och den känslan är sååååå skön!!!! Att åka dit idag tog emot men nu är det fixat. 

Denna helg har som sagt bara flugit i väg. Men jag / vi har hunnit med lagom mkt ändå. 

Så som rum nr 2 helt klart ( "bara" skrapa färg på fönster efter slarvmaja) ..
Före efter 👌🏻 bara tavlan som ska upp på väggen👷🏼‍♀️

Ska fixa 8st sängben ..så man slipper krypa till sängs😂🚼

Men seeeeen så har jag haft lite "över tid" såååå räcket till trappan upp/ner ..ryyyykte✖️✔️
Så mkt snyggare ✔️men ännu snyggar i verkligheten 👷🏼‍♀️👌🏻


Sen så kanske jag har påpekat att jag inte gillar brunt 💩🙄
Så inom snar framtid så kommer det målas OM😎👩🏼‍🎨 kommer bli såååå jäkla bra. 

Och ni som undrar så mår Molle bra idag med😎 snart är vi säkert kompisar också 😅
Tack till er ALLA som stöttat och hjärtligt hjälpt till med alla dessa samtal ang Molle😘ni är sååå guld värda ✔️

Kram
//Malin. 

allmänt - föreochefterbilder - göraomsjälv - hemmafix - inredning - kansjälv