Nytt jobb..???

Godkväller 
 
Ja nu var det ett tag sen jag blogga 😊 Men tiden har jag lagt på annat men nu så🤗🤗
 
Huset och vi trivs så bra tillsammans, mer o mer för varje dag! 
Jag har påbörjat rum nr 2 ( rum 1 ska jag bara tapetsera en vägg så det går ju snabbt, ska bara hitta rätt tapet först så jag fuskar med att påbörja nästa rum innan det
första är slutfört😬)..
 
Vill ni se bilder från rum nr 2??? 
Klart ni vill 🤓😉
(Natalie påbörjade dörr målningen 👩🏼‍🎨✔️)
 
Så rogivande att måla o få se resultat...
 
 
Så imorgon är min plan att rummet ska bli klart..😋Ska måla alla väggar engång till sen två väggar ska få en lite mörkare nyans. Elementet ska målas vitt och golvlisterna likaså. 
Sen finns det säker massa andra saker med. Men det tar vi då🙃
 
Så nöjd med lite färg osv på kropp o hår ändå ...😂😂
 
Påtal om annat så fick jag ett samtal efter jobbet idag.
En förskollechef eller rektor ringde mig och erbjöd mig jobb..de hade hört att två förskollärare fanns i närheten ..men jag sa som det var att det var en förskollärare och en barnskötare men de fanns två jobba lediga för det ändå..
Jag sa varken bu eller bä och jag ska dit nästa vecka och kolla läget o träffa rektorn 😃
Jag trivs bra på mitt nuvarande jobb och med det uppdrag jag har som platsansvarig ..😎✔️
Men det skadar ju inte att kolla lite då jag inte har något att förlora  😃( finns ju bra fördelar med detta jobb..eller....😏)! 
 
Detta jobb har jag inte sökt själv så det är uppskattat  att min utbildning är eftertraktad 😅 eller vad säger ni?? 
 
Ja men nu ska jag bara njuta av kvällen😋
Kram på er
 
//Malin