Firar đŸŽ‰đŸ‘đŸŒ

Hej
 
Äntligen fredag och nu mys i soffan. 
Denna vecka har bara gĂ„tt runt o kommit sent hem varje kvĂ€ll lika sĂ„ idagđŸ€·đŸŒâ€â™€ïžMen vad gör det nĂ€r man fĂ„r komma hit till mysiga husetđŸĄâ€ ja jag kanske tjatar men jag trivs sĂ„ bra! 
 
NÀr jag kom hem böt vi madrasser i sÀngen dÄ jag inte kan sova i för mjuk sÀng. Jag vill ha en ganska hÄrd sÀng för att min rygg ska mÄ bÀst.
Efter det fortsatte jag in i Natalies rum (som dessutom har husets bĂ€sta utsikt mot sjön)đŸ˜đŸ‘ŒđŸ»
För i veckan nĂ€r vi jobbade mĂ„lade hon sina tvĂ„ fönster frĂ„n brunt 😖till vittđŸ€— SĂ„ mkt bĂ€ttre. 
 
Men jag tog bara bort fÀrgen pÄ sjÀlva fönstret sÄ det ser rent o fint ut ,
Sen har jag plockat lite hĂ€r o dĂ€r😃
 
Nackdelen med mig Ă€r att har jag pĂ„börjat nĂ„got sĂ„Ă„ kan/vill jag inte sluta🙃🙂 men jag gillar o trivs att syssla med saker och speciellt nĂ€r allt blir till det bĂ€ttre ✔
 
Men nu ska jag vila min lilla rygg som Ă€r antingen trött, seg eller utkörd frĂ„n flytten đŸ€”đŸ€”đŸ€”
 
 
kram
//Malin
Â