Lördag ❣️

Hej på er!
 
Här sitter jag med en visdomstand som gör så halva kinden o käken känns som en ballong 🙁👈🏼...!¡ Har ingen speciell värk men det är så ömmt o gör det svårt att svälja 🙁🙁🙁
sist jag hade det så här slutade det med en DYR vända till tandläkaren med en pencelinkur..så jag gör allt för att slippa det!! Så jag gör ett försök med att skölja med bakteriedödande munskölj från Apoteket ..hoppas det kommer hjälpa. Har haft så mkt problem med denna tand i flera år..så NÄR ska det ta slut ???? (Tandläkaren vill inte dra ut den.....)!
 
MEN jag överlever.
I morse vaknade jag rätt tidigt så jag började med att fixa ordning mig och sen fick jag för mig att rensa badrumsskåpet under handfatet som slutade med att jag rensade avloppsrören 🙄Jaja äkligt men fräscht nu👌🏻🤛🏼
 
Sen åkte jag till gymmet med Malin 🎉 vi körde ett ryggpass och vi körde bl.a. dessa övningar :

Omvänt latsdrag brettgrepp
Latsdrag smaltgrepp
Rodd smaltgrepp
Sittande repdrag bakom nacken
Stående repstång drag

Två övningar för magen sen var det hemåt för en god frukost! 

 Tänk att träning gör så gott för själen 🙏🏼
 
Jag ska nu mysa med mina bästa här hemma ❤❤❤
 
Kram på er 
//Malin 
Fitness - Member24 - Ryggpass - lördag. - rygg