5km

Hej
 
Idag har det varit grått o trist väder. Inte kallt som tur var men blött ...
 
Jag slutade tidigt idag och jag åkte då hem o gjorde mig iordning för en löptur i spåret 🤛🏼
 
Jag struntade helt i att det regnade för blöt blir jag ändå 😉🤣🤣
 
Men till en början var det tungt i spåret..i allfall första km. Sen var det nästintill lätt som en plätt så det fick bli 5km i spöregnet. Men lika glad var jag för det. Jag hade kunnat springa mer men idag hade jag en tid att passa. 
 
För jag skulle hämta upp min fina dotter för lite shopping 😎 Hon hittade massor o inte jag..men det gjorde inte mig något alls🤗
 
Jag har nu lagt fram kläder tills imorgon för att åka o träna innan jobbet ! Tror att det blir lite rygg o lite bonus för axlarna ev rumpa 😏 cardio blir det garanterat men hur länge återstår att se hur länge jag orkar träna 🙄 Haha 
 
Kram på er 
//Malin