Trötta ben..

Hej
 
Ja snart semester hörrni ☀️✌🏼Eller om 7 arbetsdagar som jag längtar.  
Men innan semestern så måste formen slipas massor så varför inte springa lite i spåret 🏃🏽‍♀️🏃🏽‍♀️ det gjordes tillsammans med kollegan/vännen Sara 🤛🏼 Hon fick dessvärre avbryta under andra varvet i spåret då hennes knä sa ifrån (lika bra att lyssna på kroppen)! Så jag sprang de 5km som planerat (medan hon fick gå tillbaka o köra lite magövningar ) 
 Men fy idag var det tunga ben runt Spåret...
 
Kanske inte så konstigt då jag först gått 2.7km lunch rasten idag sen Cyklade jag hem ca 1mil för att sedan springa 5km. MEN jag klarade det. Så imorgon får nog benen vila från löpningen 🙄🏃🏽‍♀️
 
Men så här efteråt så känns allt så himla gött. 
Fötterna i högläge o njuter på framsidan i lugn o ro!
 
 
 
 Kram på er
//Malin