Stor städning

Godkväll 
 
Hoppas ni haft en bra helg ✔️
Jag o Malin var över till våra goa grannar i går en liten stund ..trevligt å få sitta O prata om allt mellan himmel o jord. Men vi var ändå hemma tidigt så vi kunde ha lite lördags mys hemma! 
Så imorse tvingade jag mig nästan till att ligga kvar i sängen för lite "sovmorgon" 😜
Så en mysigt frukost var vi värda imorse ..& se så fin vår svenska flagga är på alltan 🇸🇪! 
 
Sen har vi verkligen storstädat hemmet å det är verkligen rent från golv till tak även lådor o kylskåp o frys här hemma !älskar känslan när man städat klart ! 
Luktar RENT !
 
När jag lämnat barnen hos sin pappa 😢😢så åkte jag å införskaffade en ny Sodastream då vår gått sönder för någon vecka sedan.  
 
Så nu är ordningen återställt då jag nästan är beroende av bubbelvatten 😂😂
 
Men nu mina fina ska jag sätta mig på framsidan o njuta av lugnet å bara njuta av nya säsongen av Orange is the new black 🙏🏼
 
Kram
//Malin