Fredag

Hej
 
Idag har vi haft en väldigt bra o effektiv dag på jobbet, vi har haft planeringsdag och vi har haft sååå många bra diskussioner med arbetslaget ! VÄLDIGT NYTTIGT ! Så efter två hela långa dagar för min del som inneburit  många timmars sittande ...(min kropp är van att röra på sig...)!
Men vad jag trivs med mitt arbete, det blir verkligen BARA bättre o bättre med tiden som går ..& vet ni 😉 Det kommer bara att fortsätta bli bättre 👌🏻🤛🏼 Hehe 😽
 
Så direkt när jag kom hem så var det bra o fixa sig för ett intevall pass i spåret !!! Trött innan MEN så jävla (sorry svenskan) peppad efteråt !! Till dig Malin som kämpar med din infektion i foten så är jag så jäkla stolt över dig min vän som verkligen kämpade på perfekt trots att jag pressade oss lite väl mkt under passet 😬 Men överlevde gjorde vi😇
 
Så jag är väldigt nöjd med dagen o väl här hemma har vi njutit av god mat (kyckling)😜  Efter det  har jag klippt min lilla gräsmatta och städat på altanen , älskar doften av nyklippt gräs 👌🏻😋så nu ska jag bara njuta & vara lite "privat"  🙀! 
 
//Malin