En bra dag

Hej
 
Vilken bra dag det varit, har jobbat idag o öppnade så först på plats och dagen har verkligen startat med en rejäl rivstart. Men som sagt...rätt ska vara rätt ✔️
Dagen har gått rätt sakta då jag inte är van när det är för lugnt på jobbet 🙄 Men lite nytta har jag fått gjort och lite nya fräscha vikarier är inbokade för ett samtal med mig för att se om det kan bli en liten anställning sen 🤗 Magkänslan säger ja så vi får hoppas på det!!
Ja då jobbets uppdrag som jag har,går bättre o bättre då jag bl.a.  fått rensat lite ... så kan jag inte mer än le då det går bra✌🏼
-------------------------------------------------------------------
Sen önskade min son ett skrivbord på sitt rum igår kväll ..så det har jag fixat när hag kom hem så nu är han väldigt nöjd ! ❤
 
Men nu ska jag njuta av kvällen o maten är strax klar. 
Ett glas vin o en dag ledig imorgon ..vad kan gå fel?😉
 
Kram på er
//Malin.