Jobb..beslut



Hej

Ja detta val av jobb gör mig mer eller ännu mer ångestfylld. 
Jag har bollat för och nackdelar mot och med varandra och diskuterat med alla nära osv. 

Pratade med rektorn idag o bad att få "sova" på saken.  Sååå imorgon ska jag tydligen ha bestämt mig😳 det som är..är att jag trivs väldigt bra på mitt jobb jag har nu!!(sååå varför byta lixom..?jo avstånd.. osv... )
 Alltså jag vet vad jag har men ingen aning om vad jag kommer till om jag väljer nya jobbet.
Nytt jobb är läskigt för vara NY och inte kunna någon rutin alls men av erfarenhet lär man sig det med😐 så blandade känslor !!


Men idag hade vi luciafika med barn o föräldrar.  Så mysigt och det pysslades o fikades massor.  

Så när jag kom hem idag fortsattes målningen i hallen.  Tänkte inte måla hela meeeen så blev det ändå😂👩🏼‍🎨
Bort med det gröna🙈🙈✔️
Planen är att göra om denna vägg sen..så detta är en nödlösning just nu😅👩🏼‍🎨tur att man gilla att måla 😘


Ja men nu är vi ny duschade o ska mysa i sängen o kolla på youtube ..eller nån serie 👍🏼

Kram på er alla. 
//Malin.