Happy

Hej
 
Idag öppnade jag på jobbet 6:30 jag låg ändå vaken så jag var redan redo när klockan ringde. 
 
Efter jobbet åkte jag lite motvilligt till gymmet...MEN !! Jag vet hur trött jag än är så kommer energin tillbaka  när jag väl är på plats. Så det gäller bara att ta sig dit!!!
 
Jag började med två övningar för bröst / sittande press i maskin & pec-dec fyra set ! Sen tre övningar för axlarna /stående stångpress framför/bakom huvudet, sittande press övning i maskin och sen en övning för baksida och dessa körde jag också 4ggr !
 
Sen var det dags för cardio. 
Först 40min på mottionscykeln
 
och sen 20min på crosstrainern
 
💦😜 svett svett ... lite sega ben men annars väldigt nöjd!
 
 
 
 Nu sitter jag äntligen med lite mat i magen och idag blev det kyklingfile med vitkål 😜
Jäkligt gott faktiskt ! 
 
Men nu ska jag njuta av min stora kopp te och bara chilla resten av kvällen😴
 
Så kram på er
//Malin