Löpning

 
Hej
Idag slutade jag tidigt (14:15) så då åkte jag hem o bytte om för att ta en löptur utomhus!
Var rätt trött i bilen hem...men sa till mig själv att känslan efteråt är så värt att springa lite!! Tänkte ta en kortare runda på ca30min men då flåset var med mig hela tiden & jag sprang på olika underlag (i spåret med mjukare underlag & på asfalt, föredrar asfalt..)! Men det slutade med att jag kom hem 50min senare ..något svettigare,rödare i fejjan och jäkligt nöjd.
 
 
Bästa med att springa, är att kroppen och knoppen får rensas på massa negativ energi och in med massa ny fräch energi !!! Sen att det är bra för flåset, hälsan och annat är ju bara bonus 😉🏃🏽‍♀️👍🏼
 
Ja det var det som jag hade att bjuda på idag..jobbet har flytit på bra idag. Så inget att påpeka där.
 
Jag har även fått goda nyheter och känner att allt känns så jäkla bra bara. Så då vet ni det med 😉👊🏼
 
Kram på er !
//Malin 
Löpning - Träning - cardio - löprunda